במזל טוב ובשעה טובה החלטתם לחגוג אירוע קטן – בר/בת מצווה, חתונה פרק ב', ברית/בריתה, יום הולדת עגול וגדול, מסיבת רווקות או כל ציון של אירוע משפחתי שחשוב לכם שיהיה מיוחד, מעוצב וחגיגי.

כשמדובר בחתונה, די ברור באיזה אופן להתייחס לעיצוב, אבל מה קורה באירועים אחרים? קטנים יותר? מה האפשרויות העיצוביות העומדות לרשותכם?

זה נכון, ישנם אירועים קטנים שיתוכננו, יופקו ויעוצבו בענק, אבל אם אתם רוצים משהו קצת אחר, שונה ומיוחד, עומדות בפניכם אפשרויות שונות ומגוונות.

עיצוב אירוע קטן

עיצוב אירוע קטן, בדומה לכל אירוע שהוא, מסתמך על המקום בו הוא נערך, חלומם של החוגגים והתקציב העומד לרשותם.

מרכזי השולחן, שלט לקבלת הפנים, נדנדה שיש במקום, שער כניסה ואפילו עץ מיוחד – את כל אלה ניתן לעצב בפרחים או נרות במגוון סגנונות. 

במידה והוחלט שהשולחנות שיוצבו ייועדו לישיבה סביבם, כדאי להציב עליהם סידורי פרחים נמוכים, כך שלא יפריעו לאורחים לשוחח ולקיים אינטראקציה. 

לרוב השולחנות לא יהיו גדולים ולכן אין טעם להציב עליהם סידורים גדולים מדי. אפשר לבחור בסידורי פרחים קטנים, באגרטלים עם זרים קטנים, או אפילו בצמחי תבלין ממותגים שישמשו אחר כך כמתנות לאורחים.

מתכננים בופה גדול? אם כך, סידור פרחים גדול ומרשים במרכזו יכול לשנות לחלוטין את התמונה ומגש פירות מעוצב בשולחן הקינוחים החגיגי יכול למשוך את תשומת הלב דווקא לקינוח הבריא יותר.

אם האירוע בערב, חשוב להתייחס ללוקיישן ולתאורה שיכולה לשמש גם כמוטיב עיצובי – ניתן לבחור ב-Fairy Lights (נורות לד קטנות) או בנרות, בהתייחס כמובן לאירוע, למיקום, למשתתפים ולטעמכם האישי.

אוהבים פרחים? אני מבינה אתכם לגמרי. ליצירת אווירה מדהימה ונראות בלתי נשכחת, כדאי לשוחח עם מעצבת אירועים שתתאים לכם את העיצוב הנכון, במסגרת התקציב העומד לרשותכם.

באירועים קטנים במיוחד, כדאי לשאול את המעצבת האם ניתן לתת את הפרחים לאורחים כמתנות קטנות בסוף האירוע. 

עמדת שזירה

חשבתם להפעיל קצת את האורחים שלכם או לפנק אותם במתנה קטנה עם כניסתם לאירוע שלכם?

לאירועים שכאלה עמדת השזירה יכולה להתאים בול.

תוהים מהי בכלל עמדת שזירה?

עמדת שזירה ממוקמת בקבלת פנים לאירועים, מרשימה, צבעונית ומלאה בפרחים ואביזרים וכל אורח שנכנס מוזמן להתקשט באביזר שזור בפרחים טריים, למשל קשת לשיער או סיכה, צמיד ליד, פרח לדש הבגד, קליפס, מסרקית ואפילו כובע, בעיקר כשמדובר באירועי קיץ שנערכים ביום.

עמדה שכזאת מחברת מיד את האורחים לאירוע ולחגיגיות, היא מצטלמת נפלא, מעודדת את האורחים להצטלם בביטחון ובחיוך רחב וגם מעניקה להם מתנה קטנה ותשומת לב גדולה.

אם ניקח לדוגמה אירועי בת מצווה, יש אפשרות ללמד את הילדות לשזור את הפרחים על האביזר שיבחרו וכך האורחים מקבלים גם את הערך וההפעלה שרציתם לתת להם.

עמדת שזירה יפהפייה ומתוקתקת יכולה להיות הדבר שממשיכים לדבר עליו הרבה אחרי שהאירוע מסתיים. היא לא גוזלת תשומת לב רבה מדי מהמשתתפים שמגיעים - הם מתקשטים, מצטלמים ונכנסים להמשך הפעילות שמתוכננת להם כשהם מרגישים במיטבם, בין אם זה למצגת, לתוכנית האומנותית, לארוחה ובכלל. 

חשוב לבדוק עם המעצבת מה העמדה כוללת, כמה זמן היא פעילה ואף לבקש תמונות שלה מבעוד מועד. זכרו לבדוק האם יש צורך שעמדת השזירה תהיה פעילה למשך האירוע כולו, או שאכן עדיף לקפל אותה ולעבור הלאה, למניעת הסחת דעת מיותרת.

ואם נרצה בכל זאת בהפעלה ארוכה יותר?

יש אירועים רבים בהם תעדיפו להתמקד בהפעלה בעלת ערך למשתתפים ולילדים ולילדות. הרעיון באירועים אלה הוא שלא מתוכננת פעילות נוספת והאירוע כולו סובב ומסתמך על ההפעלה.

במקרה כזה, סדנת שזירה בפרחים טריים – היא התשובה

סדנת שזירה יכולה להתאים לאירועים הנערכים בבית כמו מסיבת רווקות או בת מצווה או לאירועים שבהם רק הילדות משתתפות, כך היא עונה על הצורך בתוכן לאירוע, נותנת מענה מקסים ומלא ערך ובעצם ממלאת את האירוע כולו.

אם החלטתם לערות סדנת שזירה, כדאי לבדוק עם המעצבת מה הסדנה כוללת, אם ומה הילדים והילדות ילמדו לשזור, כמה זמן זה לוקח, לאילו גילאים הסדנה מתאימה, מה נדרש להכין מבחינת חלל  וסביבת עבודה, האם מתקיימת הפעלה נוספת, רגעי שיא אחרים באירוע ועוד.

 

בין אם תבחרו לעצב את האירוע שלכם באופן כזה או אחר, זכרו שעיצוב יכול לבנות את האירוע, להיות משמעותי בצילומים, להיות משולב במזכרת שתעניקו מהאירוע שלכם ולגרום לכך שידברו עליו עוד הרבה זמן. 

עיצוב האירוע מהווה את התפאורה המושלמת למסיבה המקסימה שאתם מארגנים.

אל תשכחו שכדי ליהנות באירוע שלכם, כדאי לבחור במעצבת שאתם סומכים עליה, שמבינה את החלום שלכם ושאתם בוטחים בה שתאפשר לכם להגיע לאירוע רגועים, נינוחים ולהתפעם מהתוצאה הסופית.

תיהנו, תחגגו ובחרו בעיצוב מדהים כדי שהאירוע יהיה בדיוק, אבל בדיוק כמו שחלמתם.