אם ההורים, הסבים והסבתות שלכם הגיעו לגיל בו הם משופעים בזיכרונות עשירים ומרגשים, יש לכם הזדמנות מעולה להפתיע אותם עם מתנה ייחודית שתרגש אותם: אלבום חיים מעוצב. באלבום כזה תוכלו לחגוג איתם את החיים שחוו, להנציח עבורם רגעי שמחה, עצב וגעגועים, לשזור סיפורים מרתקים ובעיקר, להפתיע אותם עם מתנה בעלת ערך שלא יסולא בפז.

למה אלבום חיים הוא המתנה המושלמת?

אלבום חיים הוא אחת המתנות המשמחות והמרגשות ביותר שאפשר לתת להורים או לסבים והסבתות שלנו. זוהי מתנה מופלאה שתתאים כמו כפפה ליום הולדת עגול (70, 80 ו- 90) ותבטא את הערכתכם ואהבתכם. 

לכל אדם סיפור חיים מורכב וייחודי משלו ואלבום החיים יהווה מתנה אישית, מותאמת שאין שניה לה. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת שקיימת היום, ניתן לייצר אלבום שכזה באמצעות אפליקציות וכלים שונים, בקלות ובפשטות, אך ניתן כמובן גם להיעזר באיש או באשת מקצוע שזהו תחום מומחיותם.

רוצים להכין אלבום חיים להורים או לסבים והסבתות שלכם? 

הנה שלבי ההכנה

1. איסוף תמונות

התחילו באיסוף תמונות משנים עברו וגם מההווה. תמונות מהילדות, תמונות מאבני דרך בחייהם כמו מהחתונה, מלידת הילדים, חגיגת ברית הבנים, בר ובת המצווה של הילדים, חתונות הילדים, לידת נכדים, בריתות ועוד. גם תמונות מחופשות ומאירועים משפחתיים, חגים ובכלל תמונות המשקפות מסורת משפחתית, כמו גם מטעמים טיפוסיים יכולות להיות חלק מהאלבום. אפשר לבקש מחברים ומשפחה לתרום תמונות משלהם כדי להוסיף גם את הזיכרונות שלהם ולהעשיר את האלבום.

2. סיפורים וזיכרונות

שאלו את ההורים או הסבים שלכם ובקשו מהם לספר לכם על זיכרונות מחיי היומיום. תוכלו לכתוב את הסיפורים האלה ולהוסיף אותם לאלבום, או אפילו להקליט אותם ולהוסיף את ההקלטות לאלבום כקבצי קול.

3. שירים

אפשר ורצוי לצרף לאלבום, כקבצי קול, שירים אהובים שליוו את החוגג.ת ושמזכירים להם אירועים וזיכרונות נשכחים.

4. עיצוב

כדי ליצור אלבום מרהיב, ניתן להשתמש בתוכנות עיצוב מחשב או באתרים שמציעים שירותים דומים. תוכל לבחור עיצובים, צבעים ופונטים שיתאימו לסגנון ולטעם של ההורים או הסבים שלך.

5. הוספת מילים

ניתן להוסיף מילים מרגשות ומחמיאות לאלבום, לכתוב ברכות, מחשבות או פילוסופיות על החיים. ניתן גם להוסיף סיפורי חיים בקצרה ואנקדוטות מעניינות אודות ההורים או הסבים וכמובן לציין תאריכים.

6. תוספות 

ניתן להוסיף בין דפי האלבום או בדפים נפרדים, פרסומות מזמנים עברו, קטעי עיתון רלוונטיים, כרטיסים שונים ועוד. בדומה, אפשר לשלב מתכונים מהמטבח המסורתי המשפחתי, לצד תמונות של המאכלים ולהפיק אלבום שיעביר את טעמי וריחות החיים. 

7. סיום והדפסה

לאחר שתסיימו לערוך את האלבום, תוכלו להדפיס אותו באיכות גבוהה ולשם כך להשתמש בשירותי הדפסה מקצועיים. תוכלו לבחור בסגנון הדפסה שיתאים לאלבום ולבחור בין דפים קשיחים או רכים, פתיחה שטוחה או דפים מתקפלים בכריכה קשה.

לסיכום

האלבום מהווה מתנה מרגשת ומרתקת, כזו שתעלה דמעות שמחה, ותרווה נחת. הוא מזכיר להורים או לסבים את החיים המלאים שחוו, את האהבה האינסופית שרוחשים להם בני ובנות המשפחה ואת השמחות שהם הביאו לחייהם.

זה נכון שהפקת האלבום המעוצב מצריכה זמן ומאמץ, אך הערך שבה הוא רב ולגמרי שווה את ההשקעה. 

אלבום חיים מעוצב הוא מתנה שתזכה להערכה מצד ההורים והסבים יותר מכל כלי בית, בגד או מוצרי טואלטיקה, מדובר במתנה שתיזכר תמיד ותעניק ערך רב למסיבת יום ההולדת. בנוסף, האלבום יכול לשמש כמזכרת לצאצאי הדור הבא, כדי שיוכלו לראות וללמוד על הסיפורים המרתקים של ההורים והסבים שלהם.

אל תחמיצו הזדמנות ליצור מתנה ייחודית ואישית ביום ההולדת של האהובות והאהובים שלכם.