תורת הסוד של המספרים, הידועה גם בשמה הרווח ‘נומרולוגיה’, היא תורה עתיקת יומין. נומרולוגיה היא מערכת אמונות שמתעסקת בחקר ובהבנה שיש למספרים על חיי האדם ועל העולם שסביבו.

עוד בימי אברהם אבינו טענו המאמינים, שלכל ספרה בין אחת לתשע, יש אנרגיה המשפיעה באופן ישיר על מהלך חיינו. גם פיתגורס, הפילוסוף והמתמטיקאי הנודע, היה הראשון שהרים את הכפפה, חקר והבין שלכל ספרה יש השפעה על האדם. הוא החל לעסוק בעולם הנומרולוגיה ולחקור אותו לעומק.

כאשר עורכים מפה נומרולוגית – מתחיל הקסם, כי דרך הנומרולוגיה משתקפים כל חייו של האדם. המספרים המרכיבים את חייו, מרגע לידתו נחשפים ומגלים עולם שלם של כוונות, בחירות, שאלות ותשובות. כל מה שנשאר לאדם הוא להקשיב.

כיצד עורכים מפה נומרולוגית?

כדי לערוך מפה נומרולוגית יש צורך לדעת את השם הפרטי ואת שם המשפחה של הנשאל וכמו כן, את תאריך הלידה הלועזי המלא שלו. את אותיות השם מתרגמים למספרים על ידי שימוש בגימטריה, מוסיפים את המספרים של תאריך הלידה ומצמצמים את כל המספר שיצא לידי ספרה אחת.

היות ולכל ספרה יש אנרגיה משלה, הספרה שמתקבלת מייצגת קשר ייחודי בעל תכלית או אופי מסוימים. המספרים לא נחשבים רק לכלים מתמטיים אלא גם לאותות מקודשים הנושאים משמעויות עתיקות.

מזוודות אל היעד

אדם מגיע לעולם עם שתי מזוודות: באחת נמצאים כל הכלים המקדמים אותו. כלומר, כל היכולות שלו, הכישרונות שהוא מציג ויכולת קבלת ההחלטות שלו בכל דרך ובכל דילמה.

במזוודה השנייה נמצאים כל הכלים המעכבים אותו. כלומר, כל אותן מילים או מחשבות או סט התנהגויות המונעות מהאדם להשיג את שחשקה נפשו או לממש את פוטנציאל החיים בדרך הנכונה לו.

סך תאריך הלידה חושף מה הייעוד של כל אדם בעולם. אנשים מדברים המון על ייעוד אבל האם שאלתם פעם את עצמכם – ‘מהו הייעוד שלכם’?

קשה להסביר במילה אחת מהו ייעודו של אדם, אבל אם הייתי צריכה לכמת לרעיון אחד מרכזי, הייתי אומרת שייעוד הוא הדרך שהיקום מתווה לאדם ללכת בה במהלך חייו, עוד מרגע לידתו. מדובר ביכולת לצמוח ולהגיע למימוש עצמי על ידי כך שהאדם יתנהל בהתאם לאנרגיה הנכונה שהיקום מתווה עבורו, באופן ספציפי, ושנכונה לו. 

רוב האנשים לא חיים באמת את ייעודם ולא מממשים את הפוטנציאל שלהם במלואו. נשמתם מרוקנת והם חשים תסכול ואכזבה עצמית. כאשר הם נחשפים למפה הנומרולוגית שלהם ולייעוד שלהם, הם יכולים לעצור, להכיר בכוחות הנמצאים בהם, להבין היכן הם תקועים ולהשתמש באותם כלים מקדמים שקיבלו במתנה ברגע לידתם כדי לפרוץ קדימה ולהתגבר על המחסומים. 

כך הם יכולים להגשים את עצמם. 

המפה שמה מראה שתפענח את צופן חייהם וכאשר הם מגלים את הייעוד שלהם – הם יכולים למצוא את האושר האמיתי בחייהם ולהבין לאיזו מטרה בעצם הם הגיעו לעולם הזה.

לצמוח מתוך חוויה אישית

לפני כחמש שנים נקלעתי למשבר אישי. כל עולמי התהפך ב- 180 מעלות כאשר התגרשתי בפתאומיות.

משם התחיל תהליך של שאילת שאלות קיומיות כמו איך העולם מתנהל, למה עברתי את החוויה הזו ועוד. חיפשתי תשובות במקומות רבים - בתקשור, בקבלה וב- NLP. כשנחשפתי לעולם המרתק של הנומרולוגיה – ‘נפלו לי כל האסימונים’. קיבלתי מענה לכל השאלות ששאלתי במהלך חיי, הבנתי מהן היכולות שלי, ובאלו כישרונות שהיו חבויים בי לא השתמשתי עד אותו משבר אישי. 

הנומרולוגיה גרמה לי לצמוח ולהתחזק, נתנה בי כוחות שאת חלקם הכרתי ואת חלקם גיליתי מחדש, ופתחה בפניי עולם שלם של קסם וידע, שמאז הפך להיות החץ האישי שלי. את הכלי החשוב הזה ואת הידע שהוא טומן בחובו אני מעבירה הלאה ועוזרת לאנשים רבים למצוא את הדרך שלהם.

אני רואה את הנומרולוגיה כ- DNA של האדם וכמו ה- DNA, העובדה שהחיים חילקו לנו קלפים מסוימים לא אומרת בהכרח שאנחנו חייבים להשלים עם כך ושאין דרך אחרת. אנשים עושים בחירות בחייהם, גם אם לא חולקו להם הקלפים האידיאליים. לכן, הנומרולוגיה היא כמו פנס המאיר לנו את הדרך בחיים. היא מראה לנו כיצד לנהוג בכל זמן ואיך להתנהל נכון בכל תקופה בחיינו.

נומרולוגיה חושפת אותנו להיבטים  מגוונים בחיים. התחומים בהם היא מטפלת ומאירה את הדרך הם אין סופיים ונוגעים לכל שלב בחיינו: גבר המתלבט אם להמשיך בזוגיות שאינה טובה לו יכול למצוא תשובות בנומרולוגיה; אישה השוקלת להחליף קריירה כי הגיעה לנקודה של מיצוי בעבודה; חיילים משוחררים שחושבים מה נכון להם ללמוד; הורים לילדים שמחפשים פתרונות לבעיות שצפות בבית ביום - יום ועוד. 

אין גבול ואין תחום בו לא נוכל להיעזר בנומרולוגיה.

היא עולם מרתק ומופלא הנותן לנו תשובות להתנהלות נכונה בחיים וכל מה שעלינו מוטל הוא לשאול.