נתחיל מהסוף: באמצעות אבחון נומרולוגי המבוסס על שם ותאריך הלידה, הנומרולוגיה יכולה לעזור לכם לממש את הפוטנציאל שלכם בקריירה.

על פי הנומרולוגיה, כל שם וכל מספר מבוססי רעיון מוביל כי ישנה משמעות אנרגטית וסמליות לכל אות בשם וכן לכל מספר ומיקומו בתאריך הלידה. על ידי ניתוח המידע, ביכולתי לקבל ולמסור למי שמגיע לאבחון את כל התובנות העולות בהקשר לאישיות האדם, מהן החוזקות שיכולות לתמוך בהחלטות, מהן תכונות האופי והאישיות, מהו מסלול החיים המכוון ומהם האתגרים שיעמדו בפני אותו אדם. אבחון נומרולוגי או כפי שרבים נוהגים לכנות, מפה נומרולוגית, מהווה מעין ‘ווייז’ או מפת דרכים, אם תרצו.

הצורך בקבלת החלטות בחיים בכלל ובתחום הקריירה בפרט, מעמיד אותנו בפני דילמות ואתגרים רבים. במאמר זה אענה, בכובעי כיועצת נומרולוגית מומחית, על אחת השאלות שמעסיקות רבים מאתנו: איך אדע מה מתאים לי - האם להיות שכיר או עצמאי?

וזהו סיפורי האישי

לפני כשני עשורים, פגשתי נומרולוג. מסרתי לידיו את פרטי האישיים, כולל את פרטי זוגי וילדיי. המלצתו הייתה: ‘אביבה, אם את רוצה לראות את הצלחת בעלך בעסקיו ועל מנת שחיי המשפחה ימשיכו לפרוח ולשגשג, עליך לעבוד באחד ממקצועות הטיפול ולא רק זאת, אלא שאני ממליץ לך לצאת לעצמאות עסקית, כי זו המהות המרכזית בחייך’.

בתחילה חשבתי לעצמי, כי זה גיבוב של שטויות אך לימים הבנתי עד כמה המידע שנתן לי היה מהימן.

אחת ההחלטות הקריטיות בחיי נוצרה כשעמדתי בפני הדילמה: האם להמשיך לעבוד בתפקיד מצליח שבו הועסקתי כשכירה עם משכורת מפנקת ותנאים מעולים או לצאת לדרך חדשה כשכירה, כשמה שמנחה אותי היא תשוקה לאנשים, יכולת חיבור בין מספרים ושמות ובניית אבחונים המדייקים את הדרך למצות את הפוטנציאל ולהוציאו לפועל.

לי באופן אישי, היה חשוב לעצב את חיי באופן כזה שאני מחליטה עבור עצמי מתי לעבוד, מתי לאכול, מתי לצאת לחופשה ולמי לתת שירות. לקחתי בחשבון, כי עם יציאתי לדרך חדשה של עצמאות עסקית אצטרך להיות אחראית גם לנושא השיווק והמכירה, מיקסום הכנסות, צמצום הוצאות, דיווחים לרשויות השונות ועוד.

האם גם אתם עומדים בפני דילמה דומה - להישאר שכירים ולזנוח חלומות או לעבור להיות עצמאיים? 

כמה מילים על נומרולוגיה

נומרולוגיה (NUMER - מספר, LOGOS - הגיון) מפענחת את הצרכים וההתפתחות הפסיכולוגית של הנועץ, מתוך הסתכלות על צורת החשיבה, הרגשה, התחושה והאינטואיציה, כאשר כל אחת מפעולות אלו נמצאות בכל אדם במינונים שונים.

הפאזל הנומרולוגי המדהים הזה, אינו חיזוי עתידי, אלא יכולת לזהות נתונים קיימים מתוך תאריך הלידה ולפעול על בסיס הפוטנציאל שהוא למעשה המצפן והתדר שצרובים בנו להכוונת הדרך לממש אותו.

השחקנים הראשיים בנומרולוגיה הם מספרי תאריכי הלידה. אותם קודים אנרגטיים הטבועים בנו. ישנם מספרים בתאריך הלידה המעידים על יכולת אנרגטית זכרית כדוגמת: עצמאות, ניהול, כספים, קוד לבוש במערכות, תקשורת, מחשבים, מערכות מידע, פרסום, ניהול ארגונים גדולים וישנם מספרים המעידים על יכולת אנרגטית נקבית כדוגמה: טיפול במצבים סבוכים ורגישים, שימוש אינטואיטיבי במידע, יחסי משפחה, תמיכה בזולת, הוראה, חשיבה מחוץ לקופסה, טיפול והעברת מידע.

שחקניות המשנה באבחון הנומרולוגי הן האותיות המרכיבות את השם ומעניקות את היכולת להתבונן לעומק רצון האדם ואלו מתנות ואתגרים העניקו לו הוריו בעת שבחרו בשמו.

הדרך שלי בעת האבחון היא לשזור את כל הנתונים שבידיי לסיפור חייו של הנועץ ולהציג את כל המידע והנתונים כמראה, המשקפת את דמותו באופן נטרלי.

החיבור בין השם לבין המספרים, מאפשרים לי לבנות מערך שלם ולהתאים את הקריירה הנכונה והתמיכה בבחירה. על בסיס ניתוח הפרטים יש ביכולתי לזהות מי מתאים יותר לניהול מחלקה בארגון או להיות בעלים של עסק עצמאי, מי יתאים לשמש כמנכ"ל חברה או כבעלי עסק גדול המעסיק עובדים רבים תחתיו.

קבלת החלטות מפגישות אותנו מול דילמות ואתגרים רבים וכיועצת נומרולוגית המומחית בתחום אענה לנועץ על השאלה המובילה: איך אדע שמתאים להיות לי שכיר או עצמאי?

ישנם אנשים שיזמות, ניהול והקמת עסק עצמאי הוא ייעודם. לאנשים אלו, ישנן ספרות דומיננטיות בשם ובתאריך לידתם המייצגות חריצות ומשמעת עצמית גבוהה. בעיסוקם כשכירים לרוב יהיו מתוסכלים ויעלו התנגדויות, מאחר ואינם מוכנים לקבל מרות מאדם אחר שינהל אותם.

ישנם אנשים אשר ייעודם מלמד, כי עליהם לעסוק במקצועות שמטרת העל שלהם היא ללמד, להעביר מסר ולתת שירות לזולת ויעדיפו עבודת צוות ולא בהכרח עצמאות.

קבוצה נוספת יכולה ללמד על קשת רחבה שבה במקצועות הקשורים בפסיכולוגיה, רפואה קונבנציונאלית, טיפול אלטרנטיבי, מחקר ופיתוח. קבוצה זו מתאימה גם לעבודת צוות וגם לניהול ולעצמאות.

ואיך אתם תגדירו את עצמכם? האם הגשמתם את חלומכם ומימשתם את רצונכם הכמוס? האם שקלתם לשנות תחום מקצועי ויצאתם עם החזון לדרך? האם אתם חווים קושי בקריירה?

לסיכום

אין במאמר זה העוסק בניתוח תאריך הלידה ועולם מספרי הנומרולוגיה, לקבוע באופן חד משמעי מהם מספרי עיסוק עצמאי לעומת עיסוק כשכיר ולקבוע באופן נחרץ כי אינכם במקום המשרת אתכם נכונה. כדי לנצל את הפוטנציאל שלכם למען בניית קריירה מותאמת ונכונה ובמיוחד בתקופה זו של שינויים גלובליים חברתיים, טכנולוגים ועסקית, עלי כנומרולוגית להתבונן על מצב הדברים המורכבים מכל הפרטים הכוללים גם שם פרטי ומשפחה, תאריך לידה מלא, מצב משפחתי ועוד.

בהצלחה!