החלטתם לערוך כנס עסקי או אירוע חברה? עבדו חכם וזכרו - המיתוג משמעותי להצלחת ההפקה שלכם! 

לא חשוב אם אתם עסק קטן של אדם אחד, או חברה של מאות עובדים, חמישה חוקי אצבע יבטיחו את הצלחת הכנס או האירוע שלכם:

1. תכנון קונספט או נושא מוביל 

קונספט או נושא מוביל הם הזדמנות נהדרת להעשיר את הידע הכללי של לקוחות העסק וליצור קהילה עם אווירה של גיבוש ושייכות.

2. בחירת תכנים איכותיים ופעילויות עם ערך 

ישאירו טעם טוב וזיכרונות נעימים הקשורים לעסק שלכם.

3. תכנון לוח זמנים מדוקדק ומדויק 

תכנון לו"ז מדויק שכולל תוכנית הרצאות, ארוחות, ופעילות חברתית מרעננת – ייתן הרגשה של אירוע מוקפד וארוז היטב.

4. שחרור ההפקה לאנשי מקצוע מעולים בתחומם

שחרור ההפקה לאנשי מקצוע מעולים בהם מפיקי אירועים, חברת קייטרינג וכן הלאה, יבטיח שתוכלו להתרכז בתכנים, בשירות ובאופן ההגשה שלהם לקהל המשתתפים.

5. מיתוג מנצח ונראות מעוצבת של הכנס 

אלה יעזרו לכם למנף את העסק בעזרת הכנס ויפיקו לכם ערך באופן שיהפוך את הכל לכדאי לכל הצדדים.


חשוב להבין כי המיתוג איננו רק אלמנט ויזואלי! אירוע שממותג נכונה הוא כלי נהדר להעלאת המודעות של הלקוחות לאיכויות ולערך שהם יכולים לקבל מכם, ולקידום החשיפה שלכם לקהל הרצוי.

תנו לאירוע כולו את ה'לוק אנד פיל' הממותג, בצורה מוקפדת ומהודקת: ההזמנות, המתחם, המתנות, הכיבוד, הפולדרים, השילוט, הפודיום, האתר וכל דבר נוסף שאפשר למתג.

המטרה שלכם, מהתחלה ועד הסוף, היא תכנון נכון שימקסם את החשיפה, יקדם את העסק וייצר ערך לכם וללקוחות שלכם. תהליך תכנוני נכון ייצר לא רק תחושת קהילה בקרב הלקוחות, אלא אף יתרום לגיבוש קהילה פנימית בתוך העסק, שבה העובדים מעורבים כולם בתהליך ומרגישים שותפות ושייכות.

כבר בשלב התכנון, הרשימות והתוכניות, הקפידו שה'לוק אנד פיל' של האירוע יהיה מסונכרן עם הערכים והעקרונות שמובילים את המותג שלכם.

המיתוג של האירוע הרי לא מתחיל כשהעובד הראשון נכנס, ולא מסתיים כשהאדם האחרון מכבה את האור במתחם, אלא מלווה את האירוע זמן רב לפני וגם אחרי ולכן חשוב לתת את הדעת על ה'לפני' וגם על ה'אחרי:

לפני הכנס

קמפיינים מסוג ‘טיזר’, הזמנות אישיות, תקשורת ממוקדת שמייצרת ציפייה והתרגשות, תוכנית הכנס, הרשמה, אתר, אלמנטים אינטראקטיביים, מצגת, הכול צריך לדבר את שפת המיתוג.

לדוגמה בנכס משאבי אנוש שנערך השנה באילת שאותו מיתגנו בסטודיו כחודש וחצי לפני תחילתו קיבלו, כל מנהלי השלטון המקומי, למייל הזמנה אישית עם תוכנית הכנס וטופס, שבו יכלו לבחור את העדפות האישיות שלהם בימי הכנס עצמו. בהגיעם לכנס ליוו אותם שלטים שנפרסו לאורך כל הכניסה לאילת.

אחרי הכנס

מיתוג נכון ומהודק יבטיח שלכנס תהיה השפעה מתמשכת באמצעות תקשורת מעקב, סקרים, שיתוף תוכן, תיעוד חוויות, יצירת קהילה תוססת ופעילה ובכלל שמירה על חווית מותג עקבית וארוכת טווח, שתקדם גם את הכנס הבא.

מתנות קטנות ממותגות הן סוכני השיווק שלכם על שולחן העבודה של הלקוחות: מחברות ועטים ממותגים, תיקים, ספלים ומזכרות אחרות רלוונטיות.

לדוגמה בכנס האמור חולקו מחברות, עטים וגלוית הגרלה ממותגות הן אם הלוגו של נותני החסויות והן עם הלוגו של הכנס עצמו.

כמו כן כל נואם קיבל תעודה הערכה ותודה על השתתפותו בכנס.

 

לסיכום

כנס עסקי הוא אירוע משמעותי ומרגש שמקרין על העסק אור של צמיחה ושגשוג, שפע ועוצמה. התכוננו אליו, הכינו אותו, השקיעו בו, והפכו אותו למשהו שייזכר זמן רב לאחר שהסתיים.