סגולותיו של צמח האלוורה ידועות לאנושות כבר אלפי שנים. קליאופטרה, מלכת מצרים, שהייתה ידועה כאישה חזקה, דעתנית ואסטרטגית ממולחת, הייתה גם חובבת אדוקה של טיפוח, אסתטיקה ויופי. בין התכשירים הרבים בהם נעזרה כדי לשמור על עורה ובריאותה היו גם כאלה שנרקחו מצמח האלוורה.

המצביא אלכסנדר מוקדון הנחה את חייליו להיעזר בשטח באלוורה, אמנם לא למטרות טיפוח אלא כדי לטפל בפציעות שלהם בשדה הקרב. גם הרמב"ם מציין בכתביו את היתרונות של צמח האלוורה כמנקה ומאזן את מערכת העיכול.

מה שהיה טוב לקליאופטרה, לצבאו של אלכסנדר מוקדון ולמטופליו של הרמב"ם, בוודאי טוב היום גם לכם כמטפלים בקליניקה ועל אחת כמה וכמה למטופלים שלכם.

הכירו את צמח האלוורה

כיום ידועים כ- 350 זנים שונים של אלוורה, אך רק אחד מהם מיועד לשימוש חיצוני ופנימי בבני אדם – הצמח בעל התפרחת הצהובה, הנושא את השם הבוטני אלו ברבדנסיס מילר (Aloe barbadensis Miller). החומר הפעיל של האלוורה מצוי בג'ל שבתוך עלי הצמח, על מנת להפיק אותו יש להפריד בין הג'ל והעלה – פעולה המתבצעת ידנית.

בין היתרונות והסגולות של הצמח ניתן למנות: השפעה מיטיבה על מערכת העיכול; טיפוח, מיצוק וחידוש של העור; הקלה על סימפטומים בדלקת מפרקים; הקלה על כוויות, פצעים ונגעי עור; חיזוק של הציפורניים והשיער; הפחתה של סיכון לעששת ודלקות חניכיים ועוד.

לפני כ-45 שנים הוקמה חברת FOREVER – מגדלת האלוורה ויצרנית מוצרי אלוורה הגדולה בעולם, המשווקים במעל ל- 170 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ישראל.

לחברה מעל ל-70,000 דונם של שדות אלוורה אורגנית, בעיקר ברפובליקה הדומיניקנית, בהם גדלים הצמחים ללא ריסוס ובעזרת דשן טבעי.

לאחר הבשלה מלאה של העלים, מה שמבטיח תפוקה מקסימלית של הג'ל, כל עלה נקטף ביד ועובר טיפול קפדני במתקני הייצור של החברה.

החברה מחזיקה בפטנט בלעדי לתהליך ייצוב ג'ל האלוורה המונע את ההתחמצנות שלו, כך שגם אחרי הקטיף ובתהליך הייצור החומר הפעיל של הג'ל שומר על כל התכונות שלו ותאריך התפוגה של כל המוצרים הוא של ארבע שנים.

את התכשירים המיוחדים שלה החברה רוקחת מג'ל אלוורה מיוצב, כשבחלקם משולבים גם רכיבים טבעיים, מינרלים, ויטמינים ופרופוליס המגבירים את האפקטיביות שלהם.

הרשו לי להניח שהמטרה של כל מי שבחרו במקצוע טיפולי, בין אם מדובר בליווי תזונה, נטורופתיה, עיסוי, רפלקסולוגיה, קוסמטיקה או פדיקור, היא להיטיב עם המטופלים, לשפר את איכות חייהם ולתמוך בבריאות טובה.

טיפול ו/או יעוץ בקליניקה הוא על-פי רוב חלק מהתהליך שאתם עוברים עם המטופלים שלכם, כדי למקסם את ההצלחות. בחלק מהמקרים אתם אף עושים שימוש בתכשירים, משחות או תוספי תזונה. הידעתם שיש לא מעט תכשירים המבוססים על ג'ל אלוורה שיכולים להועיל למטופלים שלכם?

תכשירי אלוורה לתמיכה בתזונה נכונה ומאוזנת

כתזונאית ודאי תשמחי לדעת שמשקה ג'ל אלוורה לשתייה (בקבוק צהוב), עוזר למערכת העיכול להתמודד בהצלחה רבה עם תופעות שונות, הנובעות מהצטברות של רעלים וחומרים המצויים באוכל מעובד ותעשייתי. בין היתר, המשקה עוזר לחיזוק מערכת העיכול, לרבות בעיות של עצירות, שלשולים, נפיחות אחרי ארוחה ו/או צרבות. יתרון נוסף של המשקה הוא שהוא מקצר את תהליך העיכול ל- 24 שעות ומונע תסיסה של מזון שנגרמת מתהליך עיכול ממושך.

המשקה גם מנקה את הסיסים של המעי מסוכר ומקמח (שהופך למעין דבק) ומאפשר קליטה טובה יותר של מזון בריא וטרי. כל זה בזכות הוויטמינים, המינרלים וחומצות האמינו, אנזימים וספונים שהוא מכיל. המשקה מאיץ את חילוף התאים והוא גם אנטי דלקתי, אנטי פטרייתי ואנטי חיידקי.

תוספי התזונה של FOREVER נועדו לתמוך ולהשלים חוסרים בגוף ולחזק את מערכת החיסון. יש תוספי תזונה המגבירים אצל מיניקות את יצור החלב, האיכות והכמות שלו. יש תוספים לתמיכה במערכת הלב וכלי הדם, תוספים שנותנים לגוף אנרגיה ועוזרים נגד עייפות, ואפילו תוסף תזונה שעוזר לעיניים להתמודד עם האור הכחול הנפלט מהמסכים ועוזר למנוע ניוון מולקולרי.

תכשירי אלוורה לחיזוק מערכת השלד והמפרקים

מי שעוסקים בעיסוי רפואי או בעיסוי לספורטאים כדאי שידע שמשקה ג'ל אלוורה פרידום (בקבוק לבן עם פקק כחול) עוזר לשמירה על תפקוד המפרקים, גמישותם והתנועתיות שלהם. מדובר בנוסחה מיוחדת המשלבת ג'ל אלוורה עם כונדרואיטין סולפט וגלוקוזאמין סולפט ומכילה גם ויטמין C ו- MSM (מתיל סולפוניל מתאן), שיחד עוזרים לבנות שכבת מגן בין המפרקים ותמיכה בבריאות רקמות החיבור.

כדי למקסם את השפעת הפרידום על כאבי מפרקים, ניתן להוסיף טיפול משלים של משחת MSM שמקלה על הכאב ויעילה גם במקרה של פציעות ספורט.

תכשיר נוסף שכדאי להציע למטופלים בקליניקה ולהמשך טיפול בביתם הוא אלו קולינג לושן – קרם המופק מאקליפטוס, מנטול ו- MSM ונועד להרגיע שרירים וכאבי מפרקים.

תכשירי אלוורה לטיפוח עור פנים והגוף

אחרי טיפול פנים בקליניקה של הקוסמטיקאית, המטופלות (והמטופלים) יוצאים כשעור הפנים נקי ומטופח, אך יש חשיבות גבוהה לשימור התוצאה ולהמשך הטיפוח גם בבית. לשם כך יש לא מעט תכשירים מצוינים לניקוי העור, להוספת לחות, קרם הגנה, סבון נוזלי, שמפו, קרם גוף, פילינג מרגיע וגם מסכה הספוגה בסרום מועשר ברכיבים טבעיים, שמעניקים לעור מראה זוהר.

גם מי שעוברים הסרת שיער ימצאו שתכשיר ג'ל אלוורה עוזר מאוד בהרגעת העור לאחר הטיפול.

אחת הבעיות השכיחות ממנה סובלים רבים מהמטופלים היא עור יבש, סדקים ו/או פטריה בין אצבעות הרגליים. בדיוק לשם כך נועד קרם אלו פרופוליס – משחה עם אנטיביוטיקה מהטבע. זהו קרם בו ישנו שילוב בין אלוורה לפרופוליס דבורים טבעי אורגני, ויטמינים A ו-E ורכיבים נוספים, שיחד פועלים בסינרגיה נגד בקטריות ומסייעים להרגעה וטיפול בעור, עקיצות, אדמומיות, גרד ואף בכוויות קלות.

חשוב לציין שהמשחות והקרמים המבוססות על אלוורה חודרים את כל שכבות העור עד להיפודרמיס, כאשר בתהליך הספיגה האלוורה סופחת אליה ו'משנעת' גם את שאר הרכיבים. כך מתקבלות תוצאות מצוינות.

טיפוח היופי לא מסתיים בשיפור מראה העור, אלא יש חשיבות גם לחיוך שלנו עם שיניים צחורות ובריאות חניכיים. משחת השיניים המבוססת על אלוורה ופרופוליס ללא פלואור, נמצאה יעילה כנגד אבנית ועששת וגם למניעה של נסיגת חניכיים ודלקות חניכיים. בנוסף היא מחזירה את הצבע הטבעי של אמייל השיניים מבלי לשחוק אותו.

המטופלים שלך יודו לך על מוצרי האלוורה

קרדיט: מור קופלר

 

אני רק יכולה לנחש, שהמלכה מהעידן העתיק הייתה מאוד מרוצה לו הייתה יכולה להיעזר במוצרי אלוורה מודרניים. לשמחתנו זכינו לכל השפע הזה שיחד עם הקפדה על תזונה נכונה, ספורט ואורח חיים בריא עשוי לשפר לכולנו – מטפלים ומטופלים את איכות החיים. והכל, בזכות צמח אחד שתכונותיו וסגולותיו ממשיכים להיחקר כדי לפתח פורמולות ותכשירים נוספים למעננו.