על פי נתונים, לא פחות מ- 15 אחוזים מאוכלוסיית העולם, גברים ונשים, מתמודדת עם מיגרנות. אין כל ספק, כי במקרה הזה צרת רבים לא מהווה חצי נחמה ולו מהסיבה, שכאשר אותם כאבי ראש טורדניים מתחילים, הדבר היחיד שיכול לעניין הוא איך ניתן להקל על הכאב.

מיגרנות עלולות לשבש באופן משמעותי את חיי היומיום ואת הפעילות של האדם הסובל מהן ולמעשה, לפגוע באיכות חייו. ‘האור בקצה המנהרה’ טמון בעובדה, שכיום, הודות לטכנולוגיות ולפיתוחים חדשים, ישנן מגוון שיטות לטיפול במיגרנות אשר חלקן נחשבות כיעילות במיוחד.

אחת מאותן שיטות שחשוב שכל מי שסובל ממיגרנות יכיר מגיעה בצורת מכשיר ביתי פשוט לשימוש בשם ‘מיגריין רליף’.

מאפיינים של מיגרנות

נכון להיום, הסיבה המדויקת למיגרנות איננה מובנת במלואה, אך מאמינים שמיגרנות הן תוצר של שילוב בין גורמים גנטיים, גורמים סביבתיים וגורמים נוירולוגיים.

מיגרנות מאובחנות, בדרך כלל, על סמך הדפוס והמאפיינים של כאבי הראש, כמו גם נוכחותם של תסמינים נוספים הקשורים למצבים אלו.

לפני שמתחילים לבדוק שיטות טיפול אפקטיביות במיגרנות ולהתעמק בתכונות ותועלות של מיגריין רליף, חשוב להכיר תחילה את המיגרנות ואת המאפיינים שלהן וכתוצאה מכך, גם לדעת לזהות אותן:

  • כאב חד צדדי – לרוב, במצב של מיגרנה יופיע כאב פועם בצד אחד של הראש. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם הכאב ישפיע על שני צידי הראש
  • שינויים תחושתיים – רבים מהסובלים ממיגרנות מתלוננים על תופעות נוספות כמו: הפרעות ראייה (הילות) או תחושת עקצוץ בפנים או בגפיים
  • כאב ‘פועם’ – הכאב המאפיין מצב של מיגרנה מתואר במקרים רבים ככאב ראש פועם. הכאב הוא אינטנסיבי ומתיש והוא עלול להחמיר בעת ביצוע פעילות גופנית כזאת או אחרת
  • בחילות והקאות – מיגרנות עלולות להיות מלוות במקרים רבים בבחילות ולעיתים, גם בהקאות
  • רגישות חושית – הסובלים ממיגרנה עלולים להרגיש רגישים יותר לאור ולקול ולכן, הם יכולים לחפש אחר מקומות שקטים וחשוכים
  • משך המיגרנות – מיגרנות יכולות להימשך מספר שעות כאשר ישנם מקרים בהם, ההתקפים יכולים ללוות את הסובלים מהם מספר ימים
  • שינויים ברמות האנרגיה – לא מעט מהסובלים ממיגרנות חשים שינויים ברמות האנרגיה או במצב רוח בימים שלפני המיגרנה ו/או בימים אשר לאחריה

אם אתם חווים חלק או את כל התסמינים שצוינו, ישנו סיכוי גבוה שגם אתם סובלים ממיגרנות, אך זו לא גזרת גורל. אפשר וזה הזמן לפעול על מנת להפחית את הסימפטומים ולהעלות את רמת ואיכות החיים.

מה חשוב לדעת על מיגריין רליף?

רבים יסכימו, כי הדרך הטובה ביותר לטפל במיגרנות, היא באמצעות הליך פשוט וטבעי, אשר ניתן ליישום בצורה קלה ויעילה בבית. החדשות הטובות הן, שמכשיר מיגריין רליף (כפי שניתן להסיק משמו) יכול לספק מענה אף מעבר לציפיות אלה ולהפתיע לטובה. מיגריין רליף הוא מכשיר לשימוש ביתי, נוח וקל לשימוש. המכשיר מתבסס על טכנולוגיה חדשנית בשם TENS שהינה מוכחת קלינית. 

כל מה שצריך לעשות בכדי ליהנות מתועלות המכשיר, הוא להצמיד את האלקטרודה אשר ממוקמת על המכשיר, למצח. לאחר הדלקת המכשיר בכפתור הייעודי, מתחילה פעולה של שליחת סינגלים חשמליים בעוצמה נמוכה. סינגלים אלו מסייעים בהקלה מהירה על כאבי ראש ומיגרנות קלות וקשות יותר. בנוסף, המכשיר פועל גם על שחרור של אנדורפינים שגם להם יש השפעה על מניעת מגרנות.

כאן חשוב להדגיש יתרון נוסף של המכשיר: הוא קטן ונוח לנשיאה. המכשיר כולל לא פחות מ- 40 רמות עוצמה ו- 2 מצבי טיפול שונים, כך שכל משתמש יכול לבצע התאמה פרטנית לצרכיו ולמצבו.

למי המכשיר מתאים?

מיגריין רליף מתאים לכל מי שסובל ממיגרנה או מכאבי ראש, קלים או חזקים. מדובר בפתרון טבעי, ללא תופעות לוואי, אשר במקרים רבים יכול להחליף תרופות. אז אם אתם מתמודדים עם מיגרנות, בכל עוצמה ותדירות אין ספק, כי מיגריין לייף יכול להוות פתרון אופטימאלי עבורכם.

והנה עוד מספר דגשים 

  • תוכניות – למכשיר מיגריין רליף 2 תוכניות: התוכנית הראשונה מיועדת לטיפול במשך 60 דקות. תוכנית זו מתאימה למצבים בהם המיגרנה כבר תוקפת ב'מלוא עוזה' או כאשר חשים בסימנים שונים שמעידים על בואה. התוכנית השנייה מיועדת לטיפול למשך פרק זמן של 20 דקות. מומלץ להשתמש בתוכנית זו באופן קבוע בכל יום, על מנת לסייע בהפחתת תדירות ההתקפים
  • השימוש באלקטרודה – האלקטרודה של מיגריין רליף מיועדת לשימוש אשר נע בין 10 עד 30 פעמים
  • לפני השימוש במכשיר – אין צורך לבצע פעולות מורכבות לפני השימוש במכשיר מלבד ניקוי יסודי של המצח
  • כאבים – התשובה לשאלה אם השימוש במכשיר כרוך בכאבים היא חד משמעית ‘לא’. השימוש במיגריין רליף אינו כרוך בכאבים וכל מה שמרגישים, הם זרמים קטנים במצח. לעיתים יכול לחלוף זמן עד שמתרגלים לתחושה, אבל רוב המשתמשים מתרגלים אליה בתוך זמן קצר
  • תופעות לוואי – כעיקרון, אין לשימוש במכשיר תופעות לוואי. יחד עם זאת, לפני רכישת המכשיר ההמלצה היא להיוועץ באיש מקצוע מוסמך מתחום הרפואה. מעבר לכך, יש לוודא שאין תופעות לוואי אשר עלולות לנבוע כתוצאה משימוש בתרופות או תכשירים רפואיים במקביל

שיטות טיפול נוספות למיגרנות

לצד מיגריין רליף ישנן שיטות טיפול, מכשירים ופעולות נוספות בהן ניתן לנקוט לצורך טיפול והפחתת תסמיני המיגרנות. בין הדרכים והשיטות שחשוב להכיר:

א. הטמעת שינויים באורח החיים

מומלץ לזהות את הטריגרים למיגרנות כמו: צריכה של מזונות מסוגים מסוימים, התמודדות עם מתחים או שינויים הורמונאליים כאלו ואחרים. לאחר הזיהוי, ניתן להקטין את החשיפה לאותם טריגרים.

ב. הקפדה על שינה טובה

מומלץ ליצור לוח זמנים מסודר לשינה, לדאוג לתנאים אשר בכוחם להבטיח שינה איכותית - לדוגמה: החשכת החדר באופן מוחלט, הקפדה על הטמפרטורה הנכונה, בידוד החדר מרעשים וכיוצא בזה.

ג. שימוש במשככי כאבים

ישנן תרופות מסוג משככי כאבים אשר גם הן יכולות לסייע במידה מסוימת בהקלה על המיגרנות (חלק ממשככי הכאבים ניתנים לרכישה גם ללא צורך במרשם רופא). משככי כאבים אלו נחשבים אפקטיביים יותר עבור מיגרנות קלות. בכל מקרה לא מדובר בפתרון שכדאי להסתמך עליו לאורך תקופת זמן ארוכה.

ד. תרופות מרשם

תרופות המבוססות על טריפטנים או ארגוטמינים נחשבות כיעילות בהקלה על תסמינים שונים המאפיינים מיגרנות. תרופות אלו מצריכות מרשם רופא וכמובן, חשוב לקרוא את העלון למשתמש ולהכיר את תופעות הלוואי השונות בטרם תחילת השימוש.

ה. שיטות טיפול אלטרנטיביות 

ישנן שיטות טיפול אלטרנטיביות מסוגים שונים כמו: דיקור סיני וטיפול באמצעות עיסוי שיכולות, גם הן, לסייע במידה רבה לאנשים אשר סובלים ממיגרנות. ניתן ליישם שיטות אלו במקביל לשיטות ולדרכי טיפול אחרות, על מנת להשיג את התוצאות המיטביות.

לסיכום

מיגרנות עלול לפגוע במידה רבה באיכות החיים ולהקשות על ביצוע פעולות יומיומיות. הדרך הטובה ביותר להתגבר על הסימפטומים עוברת בהיכרות ובניסוי של שיטות טיפול שונות. מיגריין רליף מהווה את אחד משיטות הטיפול היעילות והאיכותיות ביותר בתופעה, כאשר, שימוש במכשיר אינו טומן בחובו תופעות לוואי וניתן לשלב אותו עם שיטות ודרכי טיפול אחרות.