מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את המשפט 'לו הייתי רוטשילד'? כן, כן. רוטשילד 'ההוא', המיליונר, העשיר (טייקון, בשפה של היום), מורם מעם, מישהו שקשה להבין ולדמיין את רמת העושר שלו. כזה שרחוק מאתנו שנות אור.

האומנם? האם כסף ושפע כלכלי הם מנת חלקם של מי שנולדו אתו או שקיבלו אותו בירושה ושלהם בלבד?

העידן הנוכחי מציג קשיים לצד הזדמנויות

בעידן של היום, כותרות העיתונים זועקות ‘יוקר מחיה’, ‘פיטורים’, 'זוגות שמתקשים במציאת פתרונות דיור', ‘העלאת ריבית’ ו'צפי להעלאת מיסים'. המילים והמשפטים האלה מכניסים את כולנו לחוסר שקט נפשי. זוגות צעירים, בני 40 - 35, שכירים או עצמאיים, מתקשים ‘לגמור’ את החודש ותשלומי המשכנתה, דמי השכירות, שכר הלימוד והוצאות המחייה היום - יומיות מקשות על אנשים רבים (שלא לדבר על חוסר היכולת לחסוך). לאלה יש להוסיף את קבוצת האנשים בני ה- 60- 55 שצפויים בעתיד הקרוב לצאת לפנסיה, שלרוב תהיה רק כ- 70% משכרם הנוכחי. איך יוכלו לסיים את החודש ללא לקיחת הלוואות? איך יוכלו להמשיך להעניק לילדים ולנכדים מתנות ופינוקים?

היום, ישנן אפשרויות רבות ליצירת כסף ושפע כלכלי, נוסף על ההכנסה החודשית שלנו. אפשר לייצר נכסים, נכסים דיגיטליים, מקורות הכנסה פסיביים ועוד. למעשה, מה שהיה החלום של ההורים שלנו, יכול לגמרי להתגשם ולהפוך להיות חלק מהעולם שלנו.

בספר ‘אבא עשיר אבא עני’, רב מכר עולמי שנכתב על ידי רוברט קיוסאקי, איש עסקים וסופר אמריקאי, נכתב שאם נגלה חשיבה יצירתית, נקבל רעיונות חדשים שבעזרתם נבין איך להשיג יותר מהכסף שיש לנו או איך לייצר הכנסה נוספת שתהפוך להכנסה העיקרית.

למעשה, מה שצריך להבין הוא שלכולנו יש את האפשרות להחליט שהחיים שלנו יהיו אחרים וליצור את השפע ואת הכסף שאנו חולמים עליהם (ואם לא חלמתם על זה, קדימה. עכשיו זה הזמן). זה מתחיל מרצון, מאמונה, מתשוקה לעזור לאנשים נוספים, תוך כדי למידה ועשית פעולות בשטח.

הסיפור האישי שלי

לפני יותר מ- 22 שנים עבדתי במשרד אדריכלים פרטי. כשהמשרד נסגר, פוטרתי. חיפשתי מקומות עבודה אחרים ולמרות הניסיון הרב שהיה לי (30 שנה!), לא התקבלתי לשום מקום. חיפוש עבודה בגילי המופלג, 52, היה קשה ומתסכל. הבנתי שתחום זה נסגר בפני ותהיתי מה עכשיו, במה אעסוק? ממה אתפרנס. 

פנסיה ממקומות העבודה בהם השקעתי את שנותיי לא היתה לי, לא נולדתי עם 'כפית של זהב' ושום ירושה לא המתינה לי. האפשרות היחידה שנראתה לי ריאלית היתה לבנות משהו חדש בעשר אצבעותיי - עסק או נכס. אבל איך עושים את זה מבלי להשקיע כספים רבים וללא סיכונים כלכליים?

באותה תקופה נחשפתי במקרה או שלא, לעולם חדש: מוצרי בריאות מאלוורה. השתמשתי במוצרים ומצאתי שהם תורמים ומיטיבים איתי מבחינה בריאותית. כדי ליהנות ממחיר הנחה, הצטרפתי לחברת Forever וקיבלתי מתנה לחיים, מתנה שבזכותה הגעתי להתפתחות אישית, כלכלית ולשקט נפשי ועכשיו, אני רוצה להעניק ולהעביר את המתנה הזו הלאה.

החברה אליה הצטרפתי לפני 22 שנים כשהייתי בצומת דרכים עוסקת בשיווק מוצרים ללקוחות באמצעות שיטת שיווק שנקראת 'שיווק רב שכבתי' ('Multi Level Marketing'). אני מודה שבהתחלה די נבהלתי, כי הדימוי והשם הרע שיצא לשיטת השיווק הזו הרתיעו אותי, אבל החלטתי לבדוק את זה לעומק ומזל שעשיתי זאת. 

אין ספק שכולנו רוצים להרוויח יותר, להיות מאושרים ולהשפיע, אבל למצוא את ה'משהו' הזה, זה לא פשוט. למזלי, החברה שהצטרפתי אליה ענתה לי על כל הדרישות; מצאתי בה אמינות, חוסן כלכלי ותוצאות מעולות כתוצאה מהשימוש במוצרים ומאופן השיווק שלהם.

שיווק רב שכבתי - מה זה אומר?

'שיווק רב שכבתי' ('Multi Level Marketing') היא שיטת שיווק ישרה לחלוטין, חוקית ועם אפשרות תגמול הוגן. החברה מעניקה 100% אחריות לשביעות רצון הלקוחות ומקיימת פעילות מעל 45 שנים ב- 165 מדינות בעולם. תוכנית התשלומים הנדיבה של Forever והתמריצים הנדיבים שלה הם מעבר למקובל בתעשייה.

הדבר העיקרי שנדרש על מנת לבנות עסק מצליח שמבוסס על שיווק רשתי, הוא ליצור קשרים של אחד על אחד עם אנשים אחרים ולטפח מערכות יחסים משמעותיות. הרעיון הוא להמליץ לאנשים על מוצרים שאנחנו מאמינים בכל מאודנו, שהם יכולים לעזור להם ולהוות  פתרונות שמתאימים לצרכים שלהם. 

האמת היא, שזה מה שכולנו עושים ממילא כמעט בכל יום. כשאנחנו רואים סרט טוב, קוראים ספר מוצלח, קונים בגד או פריט לבית או אוכלים במסעדה שהשירות והאוכל בה היו לשביעות רצוננו, אנחנו ממהרים ורצים לספר לבני המשפחה, לחברים ולקולגות בעבודה. בעולם שבו אנו מופגזים מכל עבר בפרסומות באינטרנט, בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונים, להמלצה אישית מפה לאוזן ממישהו שאנחנו מכירים, יש משנה תוקף.

אז איך זה עובד?

באמצעות שיתוף החוויות שלי עם מוצרי האלוורה של החברה, אני זוכה למאות לקוחות מרוצים חוזרים ואני גם מאפשר להם להעביר הלאה את הבשורה. כך בדיוק בניתי עסק מניב מהבית, ללא כל סיכון כלכלי.

כמובן שמדובר בתהליך שמצריך התמדה וכי לא מדובר בהתעשרות ‘בן רגע’, אבל באמצעות בניית צוות אנשים שמשווקים את המוצרים, ייצרתי לי הכנסה פסיבית, ללא השקעה כספית. שיטת השיווק הזו שנעשית תוך ביצוע שינויים קטנים בהתנהלות היום-יומית, מובילה לתוצאות חסרות תקדים בקריירה ובעסקים.

יש שמצרפים לחברת Forever כדי ליהנות מהנחות על המוצרים האהובים עליהם, יש כאלה שמתמסרים להשגת זכאות לתמריצים ולמסעות בעולם ויש רבים מבעלי העסקים העצמאיים בחברה, שפשוט רוצים להרוויח עוד קצת כסף ועל הדרך לעזור לאנשים להיראות ולהרגיש טוב יותר בעזרת המוצרים.

אז מה עושים?

פועלים להגשמת החלום ולא מחכים. יש לחברה כלים נפלאים שיכולים לעזור לכולנו לחלום, להאמין ליזום ואז - לייצר כסף ממקור הכנסה וליצור שפע כלכלי לך ולבני המשפחה.

אני כאן בשבילך, 

נעמי