על מה אתם חושבים כשמדברים אתכם על כסף ועל הכנסה? אצל חלקנו (ואולי רובנו) האסוציאציה הראשונה היא של שכיר במקום עבודה קבוע, עם משכורת קבועה או אולי כזו שמורכבת מבסיס ועמלות, אלא שבעידן המודרני המאופיין בשפע, האופציות להשתכרות הן רחבות הרבה יותר.

הכנסה קבועה אינה בהכרח מספיקה כדי להגשים את החלומות שלנו או כדי להשיג חופש כלכלי אמתי.

הכנסה קבועה כשמה כן היא – קבועה. היכולת של אדם שכיר לזכות בהעלאת שכר משמעותית היא מוגבלת, כיוון שהיא תלויה במעסיק או במדיניות החברה/ הארגון בו הוא עובד.

אז איך בכל זאת אפשר להגדיל את ההכנסות שלנו וליהנות מחופש כלכלי?

להיות שכיר ולנהל עסק עצמאי

אחת הדרכים להגדלת הכנסה היא לפתוח עסק עצמאי במקביל לעיסוק כשכירים. ודאי תגידו שזה כרוך בזמן, במשאבים ובלא מעט כאב ראש, אבל זה לא חייב להיות ככה.

הניסיון שלי כמשווקת ובונה צוותים בחברת Forever Living Products, המתמקדת במוצרי בריאות וטיפוח, מלמד כי אפשר לנהל עסק עצמאי וליהנות מכל העולמות.

הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא שינוי בחשיבה ולהפנים שיש בנו את הכוח והיכולת לקבל שליטה על החיים שלנו ועל ההכנסות שלנו. כשמבינים את זה ויודעים שמגיע לנו לחיות טוב יותר, ברווחה כלכלית ובחופש פיננסי, המוטיבציה עולה והדרך לשם הופכת נעימה יותר.

 

נשים שליוויתי והיום הן משווקות בעצמן ומהוות חלק מצוות, מעידות שעברו תהליך של העצמה אישית והתפתחות אישית, כזה שהחזיר להן את האמונה בעצמן שהן ראויות ומסוגלות. חלקן פתחו עסק עצמאי במחשבה שהוא יוסיף להן כאלפיים שקל בחודש לתקציב, וגילו בהמשך שגם השמיים הם לא הגבול. אחרות היו בפרשת דרכים מבחינה תעסוקתית וחיפשו דרך להתפרנס, לבנתיים. 

להפתעתן הן המשיכו לתחזק את העסק העצמאי גם כשכבר מצאו עבודה כשכירות.

אני מאמינה ויודעת שבהשקעה ראשונית סמלית וללא סיכון כלכלי, תוכלו לגלות כיצד ניתן להתנהל ממש כמו חנות גדולה.

למי מתאים לפתוח עסק עצמאי לשיווק מהבית?

  • נשים בחופשת לידה ימצאו דרך נהדרת להגדיל את כושר ההשתכרות שלהן מבלי לצאת מהבית.
  • נשים שיצאו לפנסיה ולא רוצות להסתפק בקצבה, יזכו להכנסה נוספת שתוסיף משמעות לחיים ושתאפשר להן לשמור על רמת חיים הרצויה להן.
  • סטודנטיות יכולות ליהנות מתפעול עסק מהבית בזמנן הפנוי ולשלב את צרכי הלימודים.
  • נשים שרוצות הכנסה נוספת מעבר להכנסה שלהן ממשכורתן כשכירות.
  • נשים שרוצות להגדיל את התקציב של המשפחה ולא מעוניינות במשרה מלאה שתגזול מהן זמן רב או סיכון כלכלי.
  • נשים שרוצות להגשים את עצמן, להיות משמעותיות ועצמאיות וליהנות מחופש כלכלי.

כל האמור נכון גם לגבי גברים, כמובן.

לשווק מהבית ללא סיכון כלכלי

רובנו כבר התרגלנו לרכוש מוצרים ושירותים אונליין. כל מה שזה דורש מאתנו הוא חיבור לאינטרנט וגלישה נעימה באתרים שונים של חנויות מקוונות. 

אם כך, מדוע שלא נהיה אנו מי שמוכרים?

לתפיסתי, חופש כלכלי מורכב משני פרמטרים עיקריים:

1. החופש לעסוק בתחום מסוים בזמן שמתאים ונוח לי.

2. למקסם את היכולת להכנסה פאסיבית.

 

שיווק מוצרים של חברת Forever מהבית מאפשר חופש כלכלי ללא סיכון כלכלי, עם גב ותמיכה של ארגון בינלאומי. לא צריך לשלם שכירות או חשמל על מבנה או משרד, על מה שמוכרים מקבלים עמלה יפה ויחד עם זאת, אם מחליטים מסיבה כלשהי לסגור את העסק, מה שלא נמכר חוזר לחברה ומקבלים החזר בהתאם.

כדי להצליח בשיווק צריך לזכור את החשיבות העצומה בחיזוק הקשר האישי עם הלקוחות, לייצר אינטראקציה חיובית, לדבר עם האנשים (בשאיפה שיהיו פגישות פיזיות), לשאול ולהתעניין מה הם צריכים וכיצד נוכל לעזור, להסביר על המוצרים בסבלנות ובמקצועיות. 

כל אלה יובילו לבניית מערכת יחסים שתהיה מבוססת על אמון.

כל משווק יכול להקים ולטפח צוות של משווקים ולזכות בבונוסים נוספים (שיווק רב שכבתי). 

 

אתם אולי שואלים את עצמכם אם זה כזה פשוט, מדוע השוק לא מוצף במשווקי מוצרים מהבית?

ובכן, לפעמים החשש מלעשות את הצעד הראשון מהווה חסם שצריך לעבור, אך בעזרת הכוונה, למידה עצמית או בעזרת מי שכבר עוסקים בתחום גם אתם תוכלו לשווק מוצרים מהבית ולזכות בהכנסה נוספת, ומי יודע אולי בהמשך היא תהפוך להכנסה המרכזית שלכם.

מהן התכונות הדרושות כדי להצליח לשווק מוצרים מהבית?

כמו בדברים רבים בחיים, סוד ההצלחה תלוי קודם כל ביכולת ובכושר ההתמדה שלנו. הרי גם אדם שעובד כשכיר יתקדם בסולם הדרגות ויתפתח רק אם יתמיד, אז קל וחומר כשמדובר במי שלוקח אחריות על עצמו ופותח עסק גם אם זה לטובת הכנסה פאסיבית.

כמו דברים אחרים בחיים שמחזיקים מעמד לאורך זמן, צריך לזכור שאין הוקוס פוקוס. אם תתמידו, הרווחים יגיעו.

תכונה חשובה נוספת להצלחה היא היכולת ללמוד כדי להשתפר כל הזמן. אמרו זאת רבים לפניי - מי שעומד במקום, סופו שיישאר מאחור. 

גם כשמדובר בשיווק מוצרים מהבית עלינו להבין מי קהלי היעד שלנו, איך להגיע אליהם וכיצד להסביר להם שאצלנו נמצא הפתרון שהם צריכים.

אנחנו יכולים ללמוד מהקולגות שלנו כיצד הם מצליחים ולבדוק איך זה יכול לעזור לנו.

כדי להצליח להשיג חופש כלכלי ולהגדיל את ההכנסות צריך להאמין שאנחנו יכולים, בדיוק כמו שאחרים מצליחים, אם לא טוב יותר.

 

כמי שעוסקת בשיווק מוצרים כבר למעלה מ-25 שנים, אני יכולה לומר בפה מלא שאפשר להתפרנס מזה בצורה יפה ומספקת וכיום, כשאני מלווה צוותי שיווק, מלמדת ומנחה אותם, אני רואה כיצד כל אחד ואחת מהם זוכים להגדיל את ההכנסות שלהם ונהנים מחופש כלכלי.