הפרעות קשב וריכוז נפוצות ומדוברות הרבה בימים אלה אבל חשוב לדעת כי הן אינן גזרת גורל ואפשר וצריך לפתור אותן. בדיוק כמו שליקויי ראיה חייבים משקפיים כדי לראות טוב יותר, כך הפרעות הקשב וליקויי הלמידה לא עוברים  מעצמם ועלינו לעזור להן להעלם מחיינו. 

כמו שהמשקפיים פותרים באחת את קשיי הראיה, כך השחרור המידי בהתאם לשיטה שלי, פותר את בעיות הקשב, הריכוז והלמידה, לרוב במפגש אחד.

לאנשים שיש הפרעות קשב, נגרמים קשיים רבים שעשויים להפריע להם ולעכב אותם בחיי היום יום; דברים הולכים להם לאיבוד, הם שוכחים דברים חשובים, דוחים דברים עד אין סוף ולכן הדברים לא מסתדרים להם נכון ובזמן, הם לא מוצאים לפעמים את מה שהם מחפשים (אפילו שהם נמצאים ממש ‘מתחת לאף’), הם נכשלים בבחינות, בלימודים, בעבודה, בעסק, בזוגיות, במשפחה, הם מרגישים שהם לא מצליחים להתרכז במשימה ועוד.

החידוש בשיטה 

באמצעות השיטה שלי אפשר במפגש אחד, בדרך כלל, לעבור לחיי סדר מאורגנים, לקבל איכות חיים ולעבור מניסיון חיים של כישלונות – להצלחה מסחררת. התהליך מקפיץ את האדם למקום שאליו הוא רוצה להגיע באמצעות כך שהוא מסיר מעצמו את המחסום במוח שמונע ממנו להתקדם למרות המאמץ העצום שהוא משקיע.

בשיטה בה אני עובדת, האדם יושב מולי ובהדרכתי, בשלב של השיחה שמתאים לו, הוא עוצם את עיניו ו'רואה במוחו את הסרט של עצמו'. למעשה, הוא רואה מציאות אמתית ונמצא בערנות מוחלטת (לא דמיון, לא שינה ולא היפנוזה). האדם רואה בדיוק איפה נמצא הקושי שלו, מרגיש את הקושי, ולפעמים מרגיש גם איך הקושי משפיע על כאבים שונים בגוף.

בשלב זה, הוא גם רואה מהי הדרך הכי נכונה עבורו לשחרר מידית את הקושי, את הפרעת הקשב ואפילו את ליקויי הלמידה ואיך לעבור מידית  לפתרון, לרווחה, לשקט הנפשי, להצלחה ולקלילות.

הנה מספר דוגמאות מהחיים

תלמידה שהיתה מסוממת בגיל 14, הפכה למצטיינת בבגרות בגיל 16

אימא  של גסי (שם בדוי) התקשרה אלי ואמרה: ‘היינו באספת הורים של ג’ והמחנך שלה ביקש שאשאר כי הוא מזמין את היועץ ואת המנהל לשיחה'. כשהגיעו היועץ והמנהל שאל המחנך: ‘מה עשיתם? איך גרמתם לילדה לחזור לבית הספר, לעשות בגרויות ולהצליח’? 

גסי אמרה שמה שעזר לה היה המפגש איתי ושעשיתי לה סדר בראש'.

הקושי: בגלל בעיות קשב וליקויי למידה, התקשתה גסי בלימודים. חבריה, שהתגלו בהמשך כמסוממים, הזמינו אותה להצטרף אליהם.  שם אף אחד לא שאל אותה שאלות אלא הם קיבלו אותה ללא תנאים וכך, היא התמכרה לסמים וכתוצאה מכך, נפלטה מבית הספר.

הפתרון והתוצאה הנהדרת: בתחילת המפגש פתרנו את בעיית ההתמכרות של גסי ולאחר מכן עברנו לשחרור ליקויי הלמידה והפרעות הקשב.

גסי חזרה לבית הספר ועשתה בגרויות בציונים גבוהים ב"ה.

בגלל עורב נכשלתי בבגרות

הקושי: ניגשה אלי בבכי  תלמידת כתה י"ב שיצאה כאובה מבחינת בגרות בהיסטוריה: ‘ידעתי את החומר מצוין אבל עורב שישב על החלון לידי, הצליח לבלבל אותי. לא הצלחתי להתרכז ולענות על השאלות למרות שידעתי את החומר’.

הפתרון והתוצאה: במפגש אחד, בהדרכתי, התלמידה ראתה בעיניים עצומות המון חוטים מפוזרים בשטח המוח. היא בנתה ארון, ‘עשתה סדר’ במוח וכך, הצליחה בבגרויות ואף סיימה אוניברסיטה בהצלחה.

סופרמן תיקן לי את המוח

גם דני סבל מהפרעות קשב וריכוז. 

התהליך והתוצאה: כשהוא היה בכתה ד' עשינו לו ‘סדר’ במוח בעזרת סופרמן. דני בחר להכניס את סופרמן דרך האוזן שלו וזה, ‘תיקן’ לו את המוח, כמו שבמוסך מתקנים את המנוע באוטו של אבא שלו. כך הוא הסביר לי. דני הרגיש שסופרמן חיבר חלקים רפויים אצלו במוח,  זרק חלקים שחוקים ושם חדשים במקומם. כך עד שדני ראה, בעיניו הסגורות מוח מסודר להפליא.

התוצאה: במפגש אחד  ב"ה התגברנו על הפרעות הקשב וליקויי הלמידה של דני.

בן 56 הצליח לקרוא סוף סוף מאמר בגוגל

עד למפגש איתי אלכס הצליח לקרוא מקסימום שלוש שורות ראשונות ושלוש שורות אחרונות במאמר.

התהליך והתוצאה: בהדרכתי אלכס בנה לעצמו במוח מערכת מסודרת ומדויקת. הוא בחר  להקים עמודי חשמל ועליהם לתלות חוטים ישרים. על החוטים סידר את הכול לפי נושאים. בעקבות ה'סדר במוח'  נפתרה בעיית הקשב והריכוז שלו וכן ליקויי הלמידה. הכול, במפגש אחד. כך הצליח אלכס בגיל 56 לקרוא ‘מאמר שלם’.

לסיכום

בתהליך יושב מולי האדם ומשוחח איתי ולאט לאט, עיניו נעצמות. בהדרכתי הוא רואה את ה'סרט שבמוחו' - מה מפריע לו ומה מעכב אותו. אנחנו עושים לו ‘סדר בראש’ וכך פותרים את ליקויי למידה ואת קשיי הקשב והריכוז.  האדם רואה במוחו את התהליך ואת השינוי המידי.

חשוב להדגיש, שכל אדם מגיע עם רגשות ואסוציאציות שונות ותוך כדי המפגש אנו מתאימים לו את  מה שמתאים לו. המפגש הוא חוויה ולאחריו ישנה תחושה של שחרור, רווחה, קלילות ושקט נפשי. ב"ה התוצאות הן מידיות כי נכנסים עם בעיה ויוצאים עם פתרון עוד באותו היום.

אשמח לעזור, ריבה