בתחילת שיחת המכירה: האם מנומס לשאול את הלקוח שהתקשר איך הוא הגיע ?

הי, מאמר מרתק עם טיפים מועילים וחייבת לשתף כי רשמתי לי כל טיפ , לא רק מה שבתוך המאמר אלא גם את התשובות שלך . השאלה שלי, האם מנומס לשאול את הלקוח שהתקשר איך הוא הגיע אליי ?

03/01/2024

מספר תשובות: 1

תשובות המומחים

היי לשואלת החרוצה ותודה על השאלה המצויינת שלך 🙏 הדעות בעניין זה חלוקות, כי בתור בעלי עסק מאוד היינו רוצים לדעת איזה מערוצי השיווק שלנו פועל טוב יותר. הדעה שלי היא נחרצת, שעדיף לא לשאול את השאלה הזו בשיחה הראשונית, ואתן לך שתי סיבות חשובות מדוע לדעתי לא כדאי. 1️⃣ המטרה שלי בשיחה הראשונית להתמקד ב"איל" ולא בי. חשוב לי לשמוע ממנו מה הביא אותו אלי, מה הביא אותו אלי דווקא היום, מה כואב לו/ מטריד אותו וכדומה. השאלה מאין הוא הגיע עוסקת בי, באינטרס העסקי שלי, ולא ב"איל". 2️⃣כמעט כולנו צורכים את המידע שלנו מאותו מלבן, שנקרא טלפון נייד 😊 יכול להיות ש"איל" ראה סרטון שלי, אולי מודעה, אולי פוסט, אולי שמע את שמי בקבוצה ברשת חברתית או דווקא בווטסאפ, אולי הוא החליט לפנות אלי כי הוא כבר ראה אותי או שמע עלי בכמה מקומות, וכך נצרבתי לו בתודעה. כשאני שואלת אותו "איך הגעת אלי?" אולי זה מלחיץ אותו לשחזר היכן בדיוק הוא פגש אותי לראשונה או לאחרונה, וזה בוודאי לא כרגע בראש מעייניו לענות לי כרגע ל"חידון" שלי. אני מעדיפה שהוא ירגיש נינוח לשתף אותי במה שחשוב לו, לא במה שחשוב לי. אם בכלל לשאול את "איל" איך הוע הגיע אלי - אני ממליצה לעשות זאת רק כשהוא כבר לקוח שלי ב ה צ ל ח ה

השיבו לשאלה זו