מאמר מעולה, מה לגבי זמינות מול נוחות?

הי, מאמר מעולה. שאלה שקשורה לזמינות מול נוחות או מקצועיות. האם לדעתך יש לשאוף לקבל שיחות במקסימום זמינות, או להגביל את מועד השיחה לשעות מסוימות שבהן התנאים מיטביים לקיום השיחה?

02/01/2024

מספר תשובות: 1

תשובות המומחים

זו דילמה חשובה ותודה שהעלית אותה 🙏 מצד אחד, אנחנו להוטים להגיב במהירות, בבחינת "הכה על הברזל בעודו חם", בפרט אם אלה לידים שרכשנו, ואנחנו יודעים, שאותו איל שמתקשר אלינו יקבל גם מספרי טלפון של קולגות שלנו. מצד שני, אם איננו פנויים באמת לנהל שיחה כזו כשאנחנו במיטבנו, כשאנחנו פנויים באמת להקשיב בנחת, זה עלול להיות בזבוז זמן. האמונה שלי היא שכדאי לנקוט דרך ביניים:- כן להגיב לשיחה, אבל מיד בתחילתה לאמר משהו כמו:- "עניתי לשיחה שלך, כי אני מנומסת, אבל כרגע איני יכולה להקשיב לך בנחת. האם אוכל להתקשר אליכם בעוד שעה בערך?" אפשרות אחרת, היא להכין הודעה בסגנון דומה, שנשלחת אוטומטית, כשנכנסת שיחה ממספר לא מזוהה, או ממישהו שעדיין אינו באנשי הקשר שלך, לדוגמה:- "תודה שפנית אלי. הסטודיו סגור בשעות האלה. ננדבר איתך כשהסטודיו ייפתח כדי לראות מה רצית שנעצב עבורך" או הודעה בנוסח יותר שגרתי, לדוגמה: "תודה שפנית אלי. הסטודיו סגור כעת. נשמח לשוב אליכם בשעות הפעילות". ב ה צ ל ח ה

השיבו לשאלה זו